Obchodní referenti

REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - LOGISTIK
Nástup možný ihned.
Náplň práce:
práce v systém Helios Green
komunikace se zákazníky
přijímání a zpracování objednávek a odvolávek
spolupráce s plánováním výroby, projektovými manažery
spolupráce s oddělením kvality při řízení reklamace
účast na výrobních poradách
archivace dokladů
zadávání příkazů k expedici, spolupráce se skladem, tisk expedičních štítků
zajišťování logistických záležitostí /zařízení přepravy, správné balení expedovaného zboží, odpovídající dokumentace/
odpovědnost za správnost údajů v systému /ceny, odběratelská čísla, adresy…/
Požadavky:
Uživatelská znalost MS Office, Helios Green výhodou, znalost a orientace v zákaznických portálech, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
Zaměstnanecké výhody: Sodexo karta, 20% prémie, stravenkový paušál, dny dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní spoření, příspěvky na letní tábory a lyžařské výcviky pro děti a jiné.
První kontakt: telefonicky (po-pá 8-16 h.), osobně, emailem.
ov.:4.3.24

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivona Bětuňáková
734 697 212
ivona#betunakova|brano#eu






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

JaroměřREKO s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

KroměřížHARKO s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?