Obchodní náměstci (ředitelé)

Požadované zkušenosti a kvalifikace:

o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily
o Analytické dovednosti a strukturované myšlení
o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí
o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny

Náplň práce:

- Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti
- Nastavování obchodních a strategických cílů společnosti
- Navrhování obchodní strategie a plánů pro naplnění cílů společnosti
- Vyhodnocuování finančních a další analýz týkajících se činnosti společnosti;
- Zajišťování dostatečných finančních, personálních a materiálních zdrojů
- Pravidelné vyhodnocování celkového výkonu společnosti
- Schvalování finančních rozpočtů;
- Rozhodování o marketingové a obchodní strategii společnosti;
- Řízení, kontrola a koordinace výsledky práce zaměstnanců či spolupracujících osob.

Plat od:
65 000 - 150 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.12.2023
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Matěj Grödl
matej|groedl#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?