Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)

Nástup možný IHNED.

Náplň práce:
Pravidelná kontrola výrobků, procesů a služeb podle stanovených standardů; Vyhodnocování výsledků kontrol a zjišťování, zda jsou splněny požadavky kvality; Provádění analýz procesů a identifikace oblastí; Navrhování a implementace změn s cílem zvýšit efektivitu a snížit riziko chyb;
Zpracovávání zpráv z auditů a spolupráce s týmy na odstranění nalezených nedostatků

Požadavky:
Středoškolské vzdělání s maturitou (strojírenské), technický směr výhodou, Znalost metod pro analýzu a řešení kořenových příčin, např. 8D report atp., Předchozí zkušenosti z oblasti kvality ve výrobní společnosti; Znalost nástrojů kvality; Logické rozhodování; Anglický jazyk, úroveň A2 - B2

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: martina.viskova@blazeharmony.com;
- telefonicky na čísle 728 633 71 - paní Martina Víšková



Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Víšková
728633710
martina#viskova|blazeharmony#com







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?