Vedoucí ostatních úředníků

První kontakt e-mailem. Níže uvedené je vítáno: - Práce s velkým objemem dat v Excelu na vysoké úrovni - Dokázat rozplánovat čas s detailní přesností pro účely tvorby plánu směn - Schopnost tvorby výpočtů vytíženosti call center - Analytické dovednosti - Prezentační schopnosti na vysoké úrovni z důvodu účasti na prezentacích pro sektor Managementu - Reprezentativní vystupování z důvodu zastupování WFM týmu při příležitostech Customer Support Management meetingů Souhlas zaměstnavatele s modrou kartou.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Vedoucí ostatních úředníků

BrnoMinisterstvo obrany
33 000 - 43 000 Kč



Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NáchodMěsto Náchod
22 000 - 30 000 Kč

Písaři

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
21 800 - 27 260 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVojenská nemocnice Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
22 000 - 25 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Nový JičínMěsto Příbor
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.