Odborní asistenti v administrativě

První kontakt e-mailem.

Tyto požadavky jsou vítány:
o Anglický jazyk na pokročilé úrovni
o Univerzitní vzdělání
o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné
o Spolehlivost a schopnost převzít iniciativu
o Analytické myšlení na vysoké úrovni
o Základní znalost investičních, majetkových, životních a penzijních produktů
o UK Financial Services Compliance
o Corporate Actions & extended investment ranges
o Wrap Platforms
o Trusts
o UK Pensions

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.






Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.10.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kirstin Cambell
+44 131 322 4989
recruitment2|fnz#co#uk







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?