Správci objektů

Správce objektu - údržba staveb a pozemků kolem staveb ve funkčním a esteticky přijatelném stavu. Údržba zeleně. ŘP sk. B, C výhodou, zdravotní způsobilost. Pracovní poměr na dobu neurčitou, vzdělání základní, pružná pracovní doba, hrubá mzda od 24.600,- - 25.625,- Kč. Kontakt pan David Keliš, po-pá 8:00 - 16:00 hodin, tel. 603 498 466

Plat od:
24 600 - 25 625 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2022
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Keliš
david#kelis|railbus#cz






Podobné nabídky práce

Správci objektů

KolínMateřská škola Český Brod, Sok
od 10 115 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Správci objektů

PlzeňMěstský ústav sociálních služe
22 000 - 28 000 Kč

Správci objektů

ZnojmoEXbuy s.r.o.
24 500 - 26 000 Kč

Správci objektů

OstravaBaM real, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.