Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

kontaktní osoba: TAMARA KRAVETS, tel.: +420 774 138 932
1. kontakt: telefonicky

upřesňující informace.
Ochota, spolehlivost, zdravotní způsobilost, fyzická zdatnost, časová flexibilita a výpis z Rejstříku trestů.
Pomocné stavební práce, výkopové práce, bourací práce, úklidové práce na stavbách, nakládání a vykládání stavebních materiálů

Plat od:
17 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.08.2023
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
TAMARA KRAVETS
+420 774 138 932


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Žďár nad SázavouŘÁDEK stavební společnost s.r.
od 6 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ZlínSENA CZ, spol. s r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci výkopových prací

PříbramŠindler, důlní a stavební spol
32 000 - 38 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

České BudějoviceDIPLOMATIC SECURITY SERVICE s.
od 22 900 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.