Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jsme česká společnost působící v ecommerce od roku 2011. Provozujeme eshopy ve 12 zemích EU (např. www.Digital24.cz), do dalších budeme v průběhu letošního roku expandovat. Prodáváme fototechniku,malé spotřebiče, elektroniku a další sortiment. Hledáme specialistu na pozici Marketplace manager/ka, který nám pomůže s nastavením procesů na Marketplaces.

Náplň práce:
Nastavení spolupráce s Markeplaces ( Allegro, Emag, Kaufland, Mall, Cdiscount a další ). Na některých z nich již aktivně prodáváme.
Rozhodování, které produkty se budou nabízet a následné zalistování nových produktů
Pomoc při automatizaci procesů s naším systémem
Cenotvorba – hlídání profotability, nastavení správých cen
Vedení obchodní agendy, administrativa ( fakturace, starost o cashlow v rámci marketplaců )
Vyřízování objednávek, dotazů a ostatního spojené s prodejem.

Co od Vás očekáváme:
Obchodníka, pro kterého je business radost a přirozenost
S AJ na komunikativní úrovni (hlavně e-maily, skype )
Logicky uvažujícího, který rozumí řeči čísel (marže, cenotvorba...)
Komunikačně zdatného, schopného jednat (a vyjednávat)
Odvážlivce, kterého bude bavit podílet se na našem růstu, a ocení, že navzdory mezinárodnímu působení jsme duchem spíš rodinná firma bez korporátních výhod a nevýhod.

Co Vám můžeme nabídnout:
Samozřejmě odpovídající finanční ohodnocení
Práci v přátelském neformálním kolektivu.
Zaměstnaneckou slevu na naše produkty
Příležitost realizovat své nápady bez zdlouhavých schvalovacích procesů
Příjemné moderní kanceláře v Uhříněvsi (skvělé dopravní spojení z metra C, vlaku, autobusu i parkování u objektu.

Plat od:
35 000 - 42 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vítězslav Dužík
602957602


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?