Obchodní zástupci

NÁPLŇ PRÁCE:
- Komunikace se svěřenými obchodními partnery v Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku, péče o ně a osobní návstěvy u nich
- Analýza situace na trhu a nových obchodních příležitostí v rámci segmentu B2B
- Rozvoj obchodu s existujícími zákazníky a akvizice nových
- Spolupráce na agendě spojené s prodejem (smlouvy, cenové nabídky, potvrzení objednávek…)
- Udržování správných dat v ERP a CRM systému
- Komunikace a koordinace s interními týmy (back office, logistika, kvalita, výroba)
- Rozvoj značky společnosti, aktivní zapojení do marketingových aktivit
- Využití analytických nástrojů, jako je CRM k měření a zvyšování efektivity prodeje

POŽADAVKY:
- 5 let praxe na obdobné pozici
- Vynikající komunikační, prezentařní a prodejní dovednosti
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Vysokoškolské vzdělání
- Organizační a analytické schopnosti
- Uživatelská znalost programů Word, Excel, PowerPoint
- Řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, plnohodnotná 13. mzda, služební vůz s možností využití i k soukromým účelům, stravenkový paušál 120,- kč/den, příspěvky na penzijní připojištění od 300,- Kč/měs, pravidelné navyšování mezd, bonusové poukázky, odměny za pracovní výročí, školení, akce pro zaměstnance, příspěvky na dětskou rekreaci a další.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Romana Machačová
730 156 314
machacova|preciz#cz







Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.