Řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

Kontakt: generaldirection87@seznam.cz

řízení výběru a instalace zdrojů ICT a poskytování školení uživatelům;
-řízení činností ICT, analýzy pracovního toku, stanovení priorit, vytváření standardů a stanovení termínů;
-konzultace s uživateli, vedením, prodejci a techniky s cílem vyhodnotit požadavky v oblasti ICT a určit --technologické specifikace pro jejich splnění;
-příprava a dohled nad plněním rozpočtů, kontrola výdajů a zajišťování efektivního využívání zdrojů
- konzultace s uživateli, vedením, prodejci a techniky s cílem vyhodnotit požadavky v oblasti ICT a určit technologické specifikace pro jejich splnění;
dohled nad bezpečností systémů ICT;
-možnost pracovat z domova

Plat od:
154 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.03.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
SVETLANA ALLBERG
generaldirection#job|gmail#com







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?