Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví


Kdo nahlásil: Lenka Krčálová, e-mail: lenka.krcalova@europeivf.com
Baví Vás dávat věcem řád, jste orientovaní na spokojenost klientů, máte organizační a komunikační schopnosti, pak můžete být přesně tím, koho hledáme na pozici: Front Office Manager
Co bude Vaším úkolem:
" jste průvodcem českých i zahraničních klientů a zajišťujete bezproblémový chod recepce
" pečujete o naše klienty při objednávání, zodpovídáte jejich dotazy a požadavky
" máte na starost obsluhu rezervačního systému (aktualizaci údajů, přípravu dokumentace, administrativní a technickou podporu zdravotního týmu (pokladní operace, servis pro klienty)
" prezentujete kliniku a její služby, tedy i zajištění reprezentativního chodu recepce, s ostatními členy týmu budete součástí neustálého vylepšování podpory našim klientům
" udržujete pořádek a příjemné prostředí pro sebe i naše klienty
Jste náš člověk, pokud:
" chápete, že klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout
" umíte se naladit na skloubení organizace času klienta a našeho servisu
" umíte anglicky a německy slovem i písmem
" máte milé vystupování
" jste komunikativní, nebojíte se dotahovat práci do konce a umíte pracovat pod tlakem
" je pro Vás odpovědnost, spolehlivost a pečlivost na prvním místě
" máte smysl pro humor a máte schopnost zvládat nečekané situace
Co Vám můžeme nabídnout:
" finanční ohodnocení, které odpovídá vašim zkušenostem, znalostem a profesionalitě
" příjemné pracovní prostředí v nových prostorách kliniky umístěné přímo u stanice metra
" výjimečný tým, kterému záleží na každém členovi
" pozornost věnujeme osobnímu růstu formou vhodných benefitů
Zaměstnanecké výhody5): 5 týdnů dovolené, pracoviště u metra, další benefity pro podporu zdravého životního stylu

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2023
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Krčálová
lenka#krcalova|europeivf#com






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jablonec nad NisouCHESPA CZ s.r.o.
od 13 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.