Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

znalost thajské masáže podmínkou, 5 let praxe, certifikát thajské masáže, NJ nebo AJ slovem, prof, živ. mailem

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Znojmo
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2016
Obor a Profese:
Masér
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Minarčík
608 506 628
j#minda|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PoděbradyLázně FELICITAS s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PrahaKlinika Na Košíku s.r.o.
od 35 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Jindřichův HradecLe glifi s.r.o.
od 19 500 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

Žďár nad SázavouV.Klimeš & L.Klimeš CZ s.r.o.
18 900 - 19 000 Kč

Maséři (kromě odborných masérů ve zdravotnictví)

PísekLÁZNĚ HOTEL VRÁŽ s.r.o.
od 15 500 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.