Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + polsky + ukrajinsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 5 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticketing…), a to ve více než 12 jazycích. Zaměstnanecké výhody4):
stravenkový paušál, Multisport karta, letenky
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Plat od:
38 300 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.02.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Látalová
veronika#latalova|dlh#de






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?