Mistři a příbuzní pracovníci v chemii, farmacii a potravinářství

Náplň práce:
- řídí, organizuje, kontroluje práci ostatních manipulačních dělníků
- zapisuje předepsané údaje do výrobní dokumentace a systému QAD - zaškolíme
- ve spolupráci s vedoucím směny řídí chod výrobní linky
- organizuje úklid pracovišť na konci směny
- předává veškeré potřebné informace o průběhu výroby následující směně

Požadujeme:
- manuální zručnost
- ochota pracovat ve 3 směnném provozu
- schopnost pracovat v týmu
- zodpovědný přístup
- předpoklad pro vizuální kontrolu

Nabízíme:
- náborový příspěvek do výše 20 000,- s vyplacením po úspěšném ukončení doby určité
- vyšší částka proplácených přesčasů - 50% za práci v sobotu a 100% za práci v neděli
- "zaměstnanec měsíce" - odměna 5 000,-
- zázemí české společnosti
- práci ve stabilním kolektivu
- bonusy a prémie navíc k měsíční mzdě
- roční prémii vyplácenou před Vánoci
- kvartální odměnu za nulovou absenci
- odměnu při životním nebo pracovním výročí
- občerstvení na pracovišti
- vitamínové balíčky
- Renomia - pojištění proti nejistotám
- příspěvek na stravování za každou odpracovanou směnu
- sleva na nový vůz od společnosti Autotrend

Kontakt: e-mailem, telefonicky

Plat od:
23 200 - 29 600 Kč
Pracoviště:
Jablonec nad Nisou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.02.2024
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Mrákotová
776 152 994
m#mrakotova|acl-anodizing#com







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?