Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Hledáme nové kolegy na pozici Operátor/ka uživatelské podpory, kteří budou členy týmu zaměřeného na podporu uživatelů informačního systému vyvíjeného společností TESCO SW. Náplní práce je především emailová a telefonická komunikace s uživateli konkrétního produktu za účelem vyřešit jejich běžné problémy se systémem z uživatelského pohledu a předávání hlášených incidentů pověřeným osobám k řešení. Pozice je vhodná pro osoby bez praxe a pro osoby se základními IT znalostmi.

Nabízíme možnost uplatnění na informačním systému MS2021+ - Monitorovací systém státní správy pro řízení dotací z Evropské unie, se specializací pro polské uživatele.
Jedná se o práci na směny v době od 7-18 hod. (1. směna od 7:00 do 15:30 hod, 2. směna od 9:30 do 18 hod).

Požadujeme:
- SŠ vzdělání,
- znalost polského jazyka slovem i písmem,
- základní znalosti práce s PC,
- znalost MS Office,
- schopnost vytvářet dokumentaci,
- psychická odolnost, komunikativnost,
- pozitivní přístup, pečlivost, týmového ducha.

Co můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, HomeOffice či stravenkový paušál. Více se dočtete na https://www.tescosw.cz/kariera/

Kontakt je možný POUZE emailem.

Plat od:
26 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Monika Šnajdarová
587 333 555
vyberoverizeni|tescosw#cz






Podobné nabídky práce

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryCC INTERNET s.r.o.
35 000 - 38 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
12 000 - 13 500 Kč

Správci webu

PrahaACHUM Drive s.r.o.
7 900 - 19 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

BrnoAT & T Global Network Services
od 41 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?