Hledáme nové kolegy na pozici Operátor/ka uživatelské podpory, kteří budou členy týmu zaměřeného na podporu uživatelů informačního systému vyvíjeného společností TESCO SW. Náplní práce je především emailová a telefonická komunikace s uživateli konkrétního produktu za účelem vyřešit jejich běžné problémy se systémem z uživatelského pohledu a předávání hlášených incidentů pověřeným osobám k řešení. Pozice je vhodná pro osoby bez praxe a pro osoby se základními IT znalostmi.Nabízíme možnost uplatnění na informačním systému MS2021+ - Monitorovací systém státní správy pro řízení dotací z Evropské unie, se specializací pro polské uživatele.Jedná se o práci na směny v době od 7-18 hod. (1. směna od 7:00 do 15:30 hod, 2. směna od 9:30 do 18 hod). Požadujeme:- SŠ vzdělání,- znalost polského jazyka slovem i písmem,- základní znalosti práce s PC,- znalost MS Office,- schopnost vytvářet dokumentaci,- psychická odolnost, komunikativnost,- pozitivní přístup, pečlivost, týmového ducha.Co můžeme nabídnout:- 5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, HomeOffice či stravenkový paušál. Více se dočtete na https://www.tescosw.cz/kariera/Kontakt je možný POUZE emailem.