Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

TEAMLEADER
Hledáme pohodového člověka, který má praxi s vedením týmu cca 15 lidí.
Požadujeme:
- umění motivovat svěřený tým
- komunikaci na velmi dobré úrovni
- smysl pro detail
- zaměření na výsledky svého týmu
- praxe v telekomunikacích výhodou, nikoliv však podmínkou
Nabízíme:
- pracovní dobu 8-16:30 hod.
- mzdu 25.000,- - 45.000,- Kč
- volné víkendy
Teamleader posílá denní reporty výsledků týmu, vede měsíční docházku, školí nové nástupy.

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi Vás pozveme na osobní pohovor. E-mail pro zasílání životopisů: firemnipece@outlook.com

HLÁSIT SE: Ilona Egydyová, tel.: 703 60 93 92 (9 - 15:00hod.). Vždy je potřeba zaslat Váš životopis na e-mail: firemnipece@outlook.com, osobně po telefonické domluvě + zaslat životopis.
K OSOBNÍMU JEDNÁNÍ ŽIVOTOPIS S SEBOU!

Plat od:
25 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Most
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
30.04.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Egydyová
703 60 93 92
firemnipece|outlook#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?