Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

První kontakt e-mailem.

Vyžadujeme: spolehlivost, chuť pracovat, časovou flexibilitu a perfektní zdravotní stav.
Požadujeme doložitelnou praxi v pekárně, ani vyučení v oboru.

Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme stabilní práci u zavedené společnosti s motivační nástupní mzdou.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
29 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2022
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Kadlec
williamthomasbakery|gmail#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.