Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Na pozici operátora potřebujete především:
o Praxe v callcentru nebo jiné firmě zabývajícím aktivním telefoningem
o Chuť aktivně telefonovat
o Pracovitost, vytrvalost a odhodlání
o Obchodního ducha
o Analytické myšlení
o Výborné komunikační dovednosti - perfektní čeština podmínkou
o Ochotu učit se novým věcem
o Znalost práce na PC (práce s databázemi)

Velkou výhodou je:
o Znalost prodejních strategií a psychologie prodeje

Co nabízíme operátorům callcentra?
o Jistotu práce na HPP
o Zázemí úspěšné, rostoucí společnosti
o Nadstandardní výdělky s řadou individuálních i týmových výkonnostních bonusů
o Při úspěšném zvládnutí pozice callcentra bude možnost kariérního růstu na dopravního dispečera

Benefity
o Pracujeme v open office, v moderní prostředí, kde má každý klid a prostor, privátní kuchyňka.
o Vaše mzda nebude limitována firmou, ale Vašimi dovednostmi a snahou.
o Možnost dalšího kariérního růstu
o Příležitost pro vzdělávání a profesní rozvoj
o Pravidelné zvyšování dnů dovolené
o Možnost Home office

Plat od:
24 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing Martina Botková
735755934
personalistika|logex#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaEuro-Center Prague, s.r.o.
od 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaTK SUCCESS s.r.o.
od 25 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.