Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem: oleksii@czechrelocate.cz, kontaktní os.: Shvets Oleksii UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Anglický jazyk na úrovni rodilého mluvčího. Minimálně bakalářské vzdělání. Referenční číslo volného místa: 27314

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti personální

PrahaEdwards Lifesciences Sarl, org
od 100 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 70 000 Kč

Personální náměstci (ředitelé)

Frýdek-MístekMobis Automotive Czech s.r.o.
od 61 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?