Specialisté v oblasti prodeje a nákupu ostatních produktů (kromě informačních a komunikačních technologií)

Kontakt: Katerina.kostalova@ab-inbev.com

plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, analytické dovednosti, komunikační dovednosti na vysoké úrovni, zkušenost na obdobné pozic/v podobném odvětví B2B min 2 roky podmínkou, práce v mezinárodním prostředí výhodou,

Technické dovednosti: MS OFFICE, SAP

Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, příspěvek na sport, možnost práce z domova, půlroční bonus

Plat od:
65 000 - 75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.09.2022
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Košťálová
katerina#kostalova|ab-inbev#com







Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.