Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Náplň práce: práce na všech aspektech projektů, včetně finálního produktu, komunikace s klientem a konfiguraci aplikací, identifikace a implementace nejvhodnějších řešení, aby byly uspokojeny zákazníkovi potřeby plánování, spolupráce s produktovými manažery na definici projektové strategie, poskytování konzultace zákazníkům během testovací a produkční fáze projektů tak, aby byl zajištěn úspěšný rozvoj projektů
Následující je vítáno: bakalářské vzdělání v ekonomickém, strojírenském, IT či jiném relevantním oboru, znalost produktů Quadientu, zkušenosti v oblasti project managementu, schopnost pracovat na více projektech zároveň

Plat od:
26 600 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2022
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Kholová
777 459 994
p#kholova|quadient#com






Podobné nabídky práce

Technici počítačových sítí a systémů

LitoměřiceAroma Praha, a.s.
od 30 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAeven Czech Republic s.r.o.
130 000 - 140 000 Kč

Správci webu

PrahaMirabilis Invest Group s.r.o.
od 18 900 Kč

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?