Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků

Požadované dovednosti: zkušenost v poskytování poradenství v oblasti učebních metod a pomůcek, vytváření struktury, obsahu a cílů nových vzdělávacích kurzů a programů, sledování a hodnocení stávajících i nově zavedených předmětů a kurzů; pracovní zkušenosti v oblasti občanské společnosti v regionu východní Evropy a střední Asie; dobrá orientace v prostředí občanské společnosti a porozumění společenským trendům v oblasti východní Evropy a střední Asie; požadujeme výbornou znalost angličtiny a ruštiny

Plat od:
32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.02.2022
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Denisa Krahulíková
770 120 840
jobs|praguecivilsociety#org






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

SvitavyMěsto Svitavy
26 600 - 37 170 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BruntálMěsto Bruntál
35 000 - 55 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jablonec nad NisouCHESPA CZ s.r.o.
od 13 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?