První kontakt e-mailem.Náplň práce:- komunikace se zákazníky společnosti- tvorba nabídek zákazníkům- spolupráce s ostatními týmy ve společnosti - lokální i zahraniční- administrativní práce spojená s obchodní pozicí- práce v systému NavisionNásledující požadavky jsou vítány:- pracovní zkušenost z oblasti zákaznické podpory- pracovní zkušenost z prostředí velké mezinárodní společnosti- velmi dobrá znalost angličtiny a ruštiny- středně pokročilá znalost němčiny- dobrá znalost MS Office programůZaměstnanecké výhody:* Roční finanční bonus* Každoroční navýšení mzdy* Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně* 5 týdnů dovolené* 3 sickdays* Stravenkovou karta* Příspěvek na penzijní připojištění až 2 000 Kč* MultiSport kartu nebo FlexiPass poukázky* Jazykové kurzy a jiné vzděláváníSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.