Specialisté v oblasti marketingu

Provádění testů, shromažďování a analýza dat a výsledků, identifikace trendů a poznatků s cílem dosáhnout maximální návratnosti investic v kampaních s placeným vyhledáváním Výzkum a implementace doporučení pro optimalizaci vyhledávacích strojů
Znalost základních SEO nástrojů / analytiky (Google Analytics, Yandex metrics, Search Console, Ahrefs, SEMrush, MOZ atd.) Zkušenost SEO propagaci v CIS v Evropě a Pochopení principů internetového marketingu, copywritingu, UX / UI, angličtina středně pokročilá, ruština plynulá

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.01.2022
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anastasia Bocharova
hr|smiletech#email






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Uherské HradištěKOVOPLAST, výrobní družstvo
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaTeknos s.r.o.
od 45 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

OlomoucStatutární město Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

MostDenwa s.r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?