Správci objektů

Požadujeme zodpovědnost, pracovitost, výkonnost, samostatnost, řešení problémů. Příklady pracovních činností: - dohled nad pracovními činnostmi personálu pro úklid a údržbu a nad činnostmi dodavatelů; - spoluúčast na úklidu, drobných opravách a údržbě interiéru budov; - obsluha topenišť a kotlů za účelem zajištění dodávek tepla a teplé vody
První kontakt: telefonicky
Jedná se o Program kvalifikovaný zaměstnanec

Plat od:
23 640 Kč
Pracoviště:
Benešov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.01.2022
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Aneta Bočková
704257057
aneta#bockova|cumorahacademy#org






Podobné nabídky práce

Správci objektů

KrnovStředisko volného času Krnov,
23 500 - 26 000 Kč

Správci objektů

PardubiceZákladní škola a mateřská škol
18 900 - 25 290 Kč

Správci objektů

PardubiceZákladní škola a mateřská škol
od 21 750 Kč

Správci objektů

KolínMateřská škola Český Brod, Sok
od 10 115 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.