Odborní asistenti v administrativě

kontakt: Tomiška Josef, tel.: 777 970 742, e-mail: info@hermanseifen.eu
Anglický, Ruský - podmínkou, Turecký a Kazachstánský jazyk - výhodou, zaměření na metalurgii a strojírenství - nutná praxe

Plat od:
24 900 - 39 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2021
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Josef Tomiška
777 970 742
info|hermanseifen#eu






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoKVADRANT, spol. s r.o.
od 22 500 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňZIP o.p.s.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaREAL EXPERT BAUSERVIS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

StrakoniceJednota, spotřební družstvo ve
od 26 600 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hradec KrálovéMěsto Nový Bydžov
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.