Specialisté v oblasti prodeje a nákupu ostatních produktů (kromě informačních a komunikačních technologií)

MÍSTO VÝKONU : Karolinská č.p. 661/4, Karlín, 186 00 Praha 86
KONTAKT : PRVOTNĚ E-MAILEM : Petra Bednářová, tel.: 277 002 916, e-mail: petra.bednarova@photnenergy.com


Požadavky:

· Vysokoškolské vzdělání se zaměřením na ekonometrii a vývoj obchodní strategie
· Magisterský titul v Ekonomice a Statistice
· 10 let praxe na obdobných pozicích
· Zkušenosti s vypracováním obchodní struktury a obchodních plánů
· Zkušenosti s přípravou finančních modelů, smluvních podmínek a obchodních procesů
· Schopnost vypracování strategií financování pro různé obchodní modely
· Angličtina, francouzština a ruština


Náplň práce:

· Vypracování obchodní struktury a plánu
· Příprava finančních modelů, smluvních řešení a obchodních procesů
· Vypracování strategií financování pro různé obchodní modely

Plat od:
32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2021
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Bednářová
277 002 916
petra#bednarova|photnenergy#com







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?