Řídící pracovníci v oblasti marketingu

- výhodou znalost mezinárodních vztahů
- aktivní znalost angličtiny, turečtiny, arabštiny z důvodu denní komunikace se zahraničním zákazníkem

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Šteflová
steflova|optokon#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti péče o děti

PardubiceMěsto Přelouč
40 000 - 50 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti styku s veřejností

PrahaCITS V Service (Czech Republic
od 40 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

DomažliceÚstřední kontrolní a zkušební
27 650 - 40 740 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?