Inženýři projektanti budov

Kontakt: e-mail: praha@sieberttalas.com

Náplň práce: • Vedení projektu – samostatný projektant • Řízení vztahu s externími subdodavateli • Interní koordinace týmu • Projektování, včetně vypracovávání průvodních a technických zpráv • Jednání s dotčenými orgány státní správy a dalšími dotčenými subjekty

Požadujeme: • VŠ stavebního směru • Autorizace výhodou • Přehled v BIM, ideální je osobní zkušenost a orientace v problematice • Znalost jednoho světového jazyka aspoň na komunikativní úrovni • Znalost CAD SW – ArchiCAD výhodou • ŘP sk. B podmínka • Časová flexibilita a oddanost profesi

Zaměst.výhody:
Nabízíme:
• Plat dle zkušeností a existence/neexistence autorizace + cílové odměny
• Příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené • Multisport karta
• Firemní teambuildingy • Služební telefon i k soukromým účelům
• Místo výkonu práce: Praha 13 – Stodůlky

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.01.2020
Obor a Profese:
Projektant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Alena Piskáčková
praha|sieberttalas#com






Podobné nabídky práce

Stavební inženýři výstavby budov

PrahaApeiron Machinery s.r.o.
od 40 000 Kč

Inženýři projektanti budov

Česká TřebováKORADO, a.s.
50 000 - 60 000 Kč

Inženýři projektanti inženýrských děl

PardubiceM - PROJEKCE s.r.o.
od 40 000 Kč

Inženýři projektanti inženýrských děl

PardubiceM - PROJEKCE s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.