Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

CZ-ISCO: 43234 Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti
DISPONENT / DISPONENTKA
- Místo výkonu práce: Pražská třída č.p. 320/8, Kukleny, 500 04 Hradec Králové 4
- PP na dobu neurčitou, nástup 1.6.2021
- Náplň práce: koordinace přepravy pro stávající klienty - firmy (celosvozové přepravy, sběrná služba), zpracování poptávek zákazníků, řešení veškeré aqendy spojené s organizací a realizací přeprav, komunikace se zákazníky a přepravními společnostmi, řidiči.
- Požadujeme: zodpovědnost, kreativitu, samostatnost a zároveň schopnost a ochotu pracovat v týmu, rychlou a efektivní práci s počítačem, dobrou znalost anglického nebo ruského jazyka, a to slovem i písmem; komunikativní znalost polštiny výhodou
- Nabízíme: navýšení mzdy po zkušební době, bonusy v případě splnění plánu zisku, příspěvek na penzijní připojištění, možnost čerpání jednoho týdne dovolené navíc, 2x ročně využití sickday aj.
- V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: lucie.braunova@atleurope.cz

Plat od:
20 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2021
Obor a Profese:
Dispečer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Braunová
lucie#braunova|atleurope#cz






Podobné nabídky práce

Dopravní dispečeři

BruntálPavla Pasteláková
18 900 - 40 000 Kč

Dopravní dispečeři

LitovelCORAX spol. s r.o.
od 44 000 Kč

Dopravní dispečeři

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

KopřivniceSLUMEKO, s.r.o.
od 45 000 Kč

Dopravní dispečeři

PrahaGW Train Regio a.s.
45 000 - 50 000 Kč

Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

NymburkDymofracht CZ, s.r.o.
od 29 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.