Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - Vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.) - Zajišťování emailové korespondence a chatu - administrativa v interním počítačovém systému Hledáme člověka, který má: - Plynulou znalost němčiny slovem i písmem - bude prověřena zaměstnavatelem - Dobrou znalost práce na PC - bude prověřena zaměstnavatelem - Časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21) Místo vhodné pro absolventy a OZZ.Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnancePrvní kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 14:00 hod.