Obsluha strojů a zařízení pro zpracování chemikálií drcením, mícháním, teplem, filtrováním a destilací

- zájem pracovat v chemickém provozu
- SOU/SŠ - chemické zaměření nebo praxe v chemickém průmyslu výhodou
- snadná orientace v technické problematice (pochopení rafinačních postupů, procesních schémat)
- ochota pracovat ve 3-směnném provozu (ranní, odpolední a noční směny)
- samostatnost
- pracovitost
- bezúhonnost
- zajímavá a prestižní práce s drahými kovy
- čtvrtletní a roční odměny
- příspěvek na závodní stravování nebo stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění až do výše 3% hrubé mzdy
- jazykové kurzy na pracovišti s příspěvkem firmy
- 5 týdnů dovolené
- karta Multisport, sportovní akce s příspěvkem firmy
- možnost ubytování ve firemní ubytovně
- možnost parkování na firemním parkovišti / jedete-li z Prahy, vyhnete se zdržení v dopravních špičkách
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- proplácíme všechny zákonné příplatky

Plat od:
22 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Technik v chemickém průmyslu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Svobodová
241024283
Lucie#svobodova|safina#cz







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.