Úklid pro OZP FEROCENTRUM Olomouc, 116 Kč/h., zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné.

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP.
Pracoviště: Ferocentrum Olomouc, Kaštanova 25, 779 00 Olomouc.

Náplň práce:
• Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem
• Vysávání koberců
• Stírání podlah
• Vynesení košů
• Otření prachu a omaků na nábytku
• Úklid sociální zařízení a společných prostor

Nabízíme:
• HPP
• Počet míst: 2
• Doba úklidu:po-pá: ranní+výdej obědů.
• Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den.
• Mzda: 116,10 Kč/hod.
• Nástup ihned
Benefity:
• Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč
• Proplácení vstupní lékařské prohlídky
• Dopravné

Požadujeme:
• Spolehlivost
• Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce)



Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky!
Volejte nebo pište o podrobnější informace:
723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz












Pracoviště:
Litovel
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
ihned
Obor a Profese:
Řemeslné a manuální práce - Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
FORCORP GROUP
+420723612506
prace|forcorp#cz





Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový JičínTOTOTAKTO s.r.o.
10 500 - 10 900 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?