Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Kontaktní osoba PhDr. Yvona Andělová, ředitelka, tel. 582 335 016, 582 394 024 (025), e-mail: reditelka@dpssobesuky.cz

Pracovní doba: PO-NE, střídání ve 12ti hodinových směnách.

Náplň práce: vykonává přímou obslužnou péči - pomáhá klientovi při běžných denních činnostech, při osobní hygieně, při koupání či oblékání, roznáší a servíruje stravu, manipuluje s čistým a znečištěným prádlem, provádí aktivizační činnosti s klienty, provádí individuální plánování dle metodiky aj.

Požadujeme: samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, týmovost, komunikativnost a empatii, vztah k cílové skupině senioři.

Nabízíme: k zákl. platu příplatek za SO/NE, noc a svátky, zvl.přípl., osobní příplatek po 3 měsících; půlroční odměny; 5 týdnů dovolené; příspěvek na stravu, příspěvek na penziní připojištění

Plat od:
24 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PhDr. Yvona Andělová
582335016
reditelka|dpssobesuky#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

KroměřížSociální služby města Kroměříž
od 25 000 Kč

Praktické sestry

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
32 000 - 36 000 Kč

Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
24 500 - 25 500 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.