Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

Požadujeme řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), kurz pracovníka v sociálních službách výhodou. Samostatnost, svědomitost, komunikační dovednosti, empatie, schopnost týmové spolupráce, odpovědnost, flexibilata, bezúhonnost. Praxe v sociálních službách a praxe s osobami se zdravotním postižením vítána. Práce vhodná jak pro ženy, tak pro muže.
Po zapracování možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.

KONTAKT: e-mailem, telefonicky PO–PÁ v čase 8:00–14:00 hod., osobně v sídle společnosti

Plat od:
16 000 - 23 000 Kč
Pracoviště:
Orlová
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jarmila Berná MBA
773 773 926
reditelka|ssmo#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

KroměřížSociální služby města Kroměříž
od 25 000 Kč

Praktické sestry

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
32 000 - 36 000 Kč

Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
24 500 - 25 500 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.