Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Město Blatná - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici: REFERENT/REFERENTKA ODBORU SPRÁVNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU Druh práce: zajišťování odborných agend v oblasti registrace a kontroly podnikatelů dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, Místo výkonu práce: Blatná Předpokládaný termín nástupu: 1. 8. 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: platová třída 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování. Požadavky na uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání " řidičský průkaz skupiny B Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. Výhodou je: " praxe ve veřejné správě " znalost zákonů živnostenské agendy " zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: " analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost " psychická odolnost " zdravotní způsobilost " spolehlivost " výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office " ochota dál se vzdělávat Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat: " jméno, příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu " datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutné přiložit " životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce " výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce " úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání " souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení) Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 3. 5. 2024. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - úředník/úřednice OSŽÚ" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele. Informace podává Mgr. Ing. Hana Baštová, vedoucí odboru správního a ŽÚ, tel. 383 416 205. Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 5. 2024. Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřete

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?