Číšníci a servírky

Restaurace Dvojka v centru města Velké Meziříčí hledá číšníka/servírku.
Baví tě gastronomie? Rád/Ráda komunikuješ s lidmi? Není ti cizí neustálé učení se novým věcem, trendům a postupům?
Nejsi-li vyučen v oboru či nemáš žádné zkušenosti, nám nevadí. Vše tě naučíme, když budeš chtít.
Nabízíme kreativní práci s možností flexibilních směn (jak krátký/dlouhý týden, tak různé časové varianty, které budou vyhovovat provozu i osobnímu času). Najdeš u nás kolektiv lidí, kteří mají svoji práci rádi a baví je se posouvat pořád dál. Samozřejmostí je výborné finanční ohodnocení spojené se širokou škálou firemních benefitů.
Mezi hlavní pracovní náplně se bude řadit starost o sekci Kavárny a vinárny, kde hlavní sortiment kávu a víno doplňují domácí limonády, zákusky a ostatní nealkoholické nápoje.
Chceš-li se dozvědět více, tak nás kontaktuj na email lucie@2dvojka.cz. Zájemce prosíme o zaslání životopisu. Telefonický kontakt je také možný - provozní Lucie Huková, tel: 777 156 468
Chceš se podívat, co děláme? Koukni na www.2dvojka.cz nebo na náš facebook.
První kontakt e-mailem;

Plat od:
22 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Huková
+420 777 156 468
lucie|2dvojka#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?