Všeobecní administrativní pracovníci

Charakteristika pozice:
- zajišťuje kompletní agendu týkající se zasedání zastupitelstva městské části a schůzí rady městské části, k tomu soustřeďuje materiály, které tyto orgány budou projednávat, provádí jejich kontrolu a zajišťuje jejich včasnou distribuci. Vyhotovuje zápisy ze zasedání ZMČ a RMČ a zajišťuje jejich distribuci apod.,
- zhotovuje záznamy z jednání u starosty, sleduje plnění termínů z porad starosty, zhotovuje záznamy z jednání neuvolněných místostarostů,
- zastupuje pracovnice sekretariátu tajemníka a starosty,
- spolupracuje s výbory ZMČ a komisemi RM,
- zajišťuje agendu krizového řízení.

Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 8. platová třída + možnost osobního příplatku + možnost odměn.

Více informací a přihlášku do výběrového řízení naleznete zde: https://www.kralovopole.brno.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-28518/p1=95615

home office, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, sociální fond, možnost trvalého vzdělávání

Plat od:
20 130 - 29 520 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Königová
541 588 242
konigova|krpole#brno#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 400 - 28 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
26 600 - 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NáchodZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 988 - 13 313 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠumperkMěsto Mohelnice
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KrnovZVOSKA s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaA.D.M. Plus s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?