Administrativní pracovník / pracovnice do odboru transferu znalostí a řízení projektů

Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka se zaměřuje na výzkum stavu, užívání a změn vodních ekosystémů a jejich vazeb v krajině, hospodaření s odpady a obaly.

Odbor transferu znalostí a řízení projektů VÚV TGM, v. v. i., pracoviště Praha hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici: Administrativní pracovník do odboru transferu znalostí a řízení projektů.

Více informací o společnosti naleznete na www.vuv.cz.

Místo práce: Praha 6

Termín nástupu: ihned / dle dohody

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, prostřednictvím e-mailu svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na níže uvedený kontakt: kariera@vuv.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 17. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Plat od:
32 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
• počítačové dovednosti (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost komunikovat
• dobré organizační schopnosti a schopnost analytického myšlení
• ochota učit se novým věcem

Výhodou:
• vzdělání v oboru zdravotnictví?
• VŠ vzdělání
• znalost dotačních výzev
• znalosti z ekonomiky, administrativy a řízení projektů, zkušenosti v oblasti vědy a výzkumu či uživatelská znalost sytému QI

Náplň práce:

• administrativní podpora projektů
• vedení evidence všech výzev a projektů
• komunikace se zadavateli
• podpora přípravy smluv a jejich auditů
• kontrola plnění harmonogramu projektů a koordinace napříč projekty
• ad-hoc administrativně - asistentské činnosti
• vyhledávání a administrace nových obchodních příležitostí/poptávek

Nabízíme / benefity:

• zajímavou a různorodou náplň práce v přátelském kolektivu
• odpovídající mzdové ohodnocení
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (jazykové a odborné kurzy)
• 5 týdnů dovolené
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění

Mzdové ohodnocení 32 000 - 35 000 Kč/měsíc.

Nástup:
ihned / dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?