Obsluha strojů v prádelnách a čistírnách

Podmínky přijetí: min.ukončené základní vzdělání doložené vysvědčením z posledního ročníku základní školy, doložení dokladu o očkování proti hepatitidě B, výpis z rejstříku trestu ne starší 3 měsíce, zdravotní a odborná způsobilost k výkonu funkce. Schopnost kolektivní práce, smaostatnost, spolehlivost a pečlivost.
Pracovní podmínky: Pracovní poměr na dobu určitou na 12 měsíců s možností prodloužení, jednosměnný provoz 40 hod týdně PO-PÁ, pevná pracovní dle rozpisu směn viz níže:
I. týden 6.00hod - 14.30hod
II. týden 7.00hod - 15.30hod
III.týden 7.30hod - 16.00hod.
Náplň práce: příjem a třídění prádla, obsluha strojů a zařízení na oddělení prádelna, obsluha shozu na prádlo.

Zaměstnanecké výhody:
- zázemí silné příspěvkové organizace,
- odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017Sb,
- po zapracování osobní příplatek až 8 000,-Kč..
- příspěvek na závodní stravování
- příspěvek na masáže, kulturu, sportovní akce, a rekreace
- týmové akce

Termín přihlášek průběžně: V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis k posouzení, vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Technik v chemickém průmyslu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Andrle
702 229 104
pandrle|ddhk#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.