Úředníci jinde neuvedení

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu
o základní znalost principů vedení účetnictví a výkaznictví podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o orientaci v problematice účetního výkaznictví a oblasti finančního plánování a kontroly
o základní orientaci v hospodaření příspěvkových organizací
o schopnost naplno používat kancelářský SW (MS Office, zejména WORD, EXCEL)
o orientaci ve veřejné správě (orgány, působnost)
o velmi dobré komunikační dovednosti
o výborné logické a analytické schopnosti
o odpovědnost a samostatnost při plnění svěřených pracovních úkolů
o schopnost práce v týmu a koordinace pracovních činností
o ochotu neustále se učit nový věcem a pracovat pod časovým tlakem
o vlastní iniciativu při výkonu svěřené agendy
o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

výhodou:
o vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
o pracovní zkušenosti v oblasti reportingu nebo controllingu
o vyjednávací dovednosti
o orientace v problematice vzdělávání, ve vzdělávací soustavě ČR a financování regionálního školství
o základní orientace ve fázích stavebního řízení
o znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů
o znalost (orientace v problematice) rozpočtové skladby

nabízíme:
o perspektivní pozici s možností seberealizace
o zázemí stabilní organizace
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o moderní pracoviště a jeho vybavení
o pozici vhodnou i pro absolventy, kteří prokážou požadované schopnosti a dovednosti
o práce z domu

Popis pracovních činností:

Budete mít s kolegyní/kolegou na starosti kompletní ekonomické zabezpečení činnosti škol a školských zařízení zřizovaných Krajem Vysočina (dále jen "organizace") v kalendářním roce. Za tím účelem budete zjišťovat provozní a investiční potřeby organizací zejména v procesu tvorby rozpočtu kraje, ale i v průběhu kalendářního roku, a v rámci stanovených finančních mantinelů navrhovat příspěvek na provoz a investiční příspěvek jednotlivým organizacím.

Investiční záměry (rekonstrukce a nová výstavba pro činnost organizací, plánované opravy) a požadavky na vybavení IT budete koordinovat a konzultovat s odborem majetkovým a odborem informatiky. S ohledem na povahu potřeby budete činnosti konzultovat i s jinými útvary krajského úřadu. Pro účely střednědobého plánování bude spolu s odborem ma

Plat od:
26 600 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Činčárová
564 602 151
cincarova#j|kr-vysocina#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?