Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nástup možný IHNED. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: úklid kancelářských a komunikačních prostor a nábytku, vč. umývání oken; úklid šaten a sociálního zařízení (umývárna, sprchy, toalety); výdej a evidence obědů, údržba kuchyňky, jídelny a jejich vybavení; údržba chodníku a sečení trávníku; odpady - vynášení, třídění a příprava na odvoz; kontrola stavu a doplňování mycích a čisticích prostředků; výpomoc technickému oddělení - skládání výkresů Požadujeme: pečlivost; zodpovědnost Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - paní Marcely Zehnálkové: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: info@dsd-dostal.cz; - telefonicky (v pracovní dny 08:00 - 14:00hod.) na čísle 581 705 036 nebo 581 705 020; - osobně (v pracovní dny 08:00 - 14:00hod.) na adrese místa výkonu práce

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PřerovRENETRA GROUP, s.r.o.
7 200 - 9 600 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovHB group Facility s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovDSP Přerov, spol. s r.o.
10 000 - 12 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovBezuchovská a.s.
23 000 - 26 000 Kč




Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.