Pomocní pracovníci údržby budov a souvisejících prostor

ŘP, komunikativní schopnosti

KONTAKT: e-mailem

Plat od:
21 750 Kč
Pracoviště:
Karviná
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivo Durčák
596314452
ved#provoz|sstas-karvina#cz






Podobné nabídky práce

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

VyškovPlast - Mark s.r.o.
32 000 - 45 000 Kč

Montážní dělníci ostatních výrobků

TachovPRESSOL Tschechien s.r.o.
21 000 - 28 000 Kč

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě potravin a nápojů)

RokycanyKörber Pharma Packaging Materi
30 000 - 36 000 Kč

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

Frýdek-MístekWINDOORS OKNA s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Montážní dělníci výrobků z ostatních materiálů

LiberecRecruitment Place s.r.o.
od 18 900 Kč

Manipulační dělníci ve výrobě

PrachaticeFilament ID s.r.o.
od 6 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.