Administrativní asistentka do kanceláře až 170 Kč/h.

Na pozici administrativní asistent/ka do kanceláře v centru Prahy. ??   Náplň práce:? - administrativní úkoly typu faktury, korespondence, příprava dokumentů, emaily, telefonáty atd.? - domlouvání schůzek, jednaní ? - důkladné vedení poznámek z porad a meetingu? - práce s PC, Word, Excel, Outlook, e-mailem? - inzerce pracovních příležitostí naši společnosti? - vedení prvního kola s uchazeči o zaměstnání - další úkoly?   Jsme úspěšný Česky start up RAFAEL HYGIENE zabývající se přímou výrobou profesionální čistící doplňky na brýle, optiku, lékárenské optické přístroje, čočky fotoaparátu, displeje aut. Snažíme se našim nápadem a produktem udělat díru do světa a vychází nám to. V obchodních centrech v Praze otevíráme vlastní prodejny a připravujeme další.
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaTRIVIS - Střední škola veřejno
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaMinisterstvo vnitra
22 130 - 31 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaKlinika Na Košíku s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaINFOTOUR SERVIS s.r.o.
od 21 800 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.