Obchodní zástupce - kterému nechybí vlídnost, zdvořilost, ale ani tah na branku

Brilltex - velkoobchod metrového textilu

Více informací o společnosti naleznete na www.brilltex.cz.

Místo práce: Morava

Termín nástupu: ihned / dle dohody

Zašlete Vaši reakci s životopisem a názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, používejte pouze e-mailovou adresu: info@brilltex.cz.

Pohovory se konají na centrále v Praze.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 15. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Podmínky:

• min. SOU
• zdvořilost a komunikativnost
• smysl pro pořádek
• znalost práce na PC - MS Office
• časová flexibilita Po-Pá
• vlastní ŽL
• ŘP sk. B - aktivní řidič
• ochotu cestovat (celá Morava)

Náplň práce:

• prodej zboží dle vzorků
• aktivní vyhledávání nových zákazníků

Nabízíme / benefity:

• práci na ŽL
• pěkný a kvalitní sortiment
• podpora a zázemí stabilní firmy s 30letou působností na českém trhu
• exkluzivita na nabízené výrobky a danou oblast
• služební automobil + pohonné hmoty v režii firmy
• parkování v místě bydliště
• zaškolení a vybavení pro obchodní činnost
• 5 týdnů dovolené
• příplatek na ubytování v případě služebních cest

Základní mzda 30 000 Kč/měsíc + průměrná provize OZ činní 45 000 Kč/měsíc.

Nástup:
ihned / dle dohody
Obor a Profese:
Prodej a obchod - Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.