Ostatní pomocní pracovníci

Rozšiřujeme náš malý přátelský tým, hledáme PRODAVAČE V RYBÁŘSKÉM OBCHODĚ v Hodoníně (obsluha skladu, naskladňování zboží, úklid v prodejně, lehké manuální práce, výpomoc při prodávání). Očekáváme pohodáře/pohodářku se základní znalostí práce na PC, co se nebojí učit novým věcem. Jedná se o částečný pracovní úvazek, nabízená mzda je za tento částečný úvazek (tedy ne za plný, nýbrž opravdu za částečný = 4 nebo 5h denně, dle domluvy). Jsme chráněná pracovní dílna, místo je proto vhodné pro ZTP/ČID. Máme zkušenosti s různými zdravotními handicapy, tak se nebojte přihlásit! Nutná je především flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Nabízíme dobrý kolektiv i šéfa, prima náladu a odpovídající platové ohodnocení. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Flexibilní pracovní doba, možnost zkráceného úvazku, zaměstnanecké slevy.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů

Plat od:
11 000 - 15 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
11.04.2024
Obor a Profese:
Nosič/poslíček
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Luděk Šedý
ukapraaparmy|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Kurýři, doručovatelé balíků a nosiči zavazadel

LiberecDavid Dolník
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní pomocní pracovníci

HodonínSlužby města Bzence, příspěvko
23 000 - 27 000 Kč

Ostatní pomocní pracovníci

Hradec KrálovéCPR HK s.r.o.
16 000 - 18 000 Kč

Kurýři, doručovatelé balíků a nosiči zavazadel

PříbramPetr Lexa
34 750 - 48 650 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?