Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nástup možný ihned.

Vyhrazeno pro OZP. Jedná se o úklid administrativní budovy. Úklid probíhá v čase 15 - 19 hod.

Čistý trestní rejstřík výhodou. Zaměstnanec musí být schopen samostatné práce. Požadujeme spolehlivost.

Kontakt je možný POUZE telefonicky (Po - Pá, 7:00 - 15:00) nebo e-mailem.

Plat od:
9 450 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Hájková
607 248 371
hajkova|sezev-chranenadilna#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.