Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Pracoviště: Krajská pobočka ÚP ČR v Liberci Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení vnitřní správy, sekretariát Hlavní náplň činnosti: - Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby (více spisoven) a před archivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád). - Příprava, zajišťování a sledování provozu elektronických systémů spisové služby, popřípadě dalších systémů pro správu dokumentů v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených pro práci s utajovanými i neutajovanými dokumenty v analogové a digitální podobě. - Odborná pomoc uživatelům elektronických systémů spisové služby, popřípadě dalších systémů pro správu dokumentů pracujících s utajovanými i neutajovanými dokumenty v digitální podobě. - Zodpovídá za chod spisovny a podatelny, zajišťuje chod sekretariátu ředitelky krajské pobočky, vede evidenci vnitřních řídících aktů. Kvalifikační a další požadavky: - min. vzdělání vyšší odborné - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup od 2. května 2024 - pracovní poměr na dobu neurčitou Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 21. dubna 2024 včetně na e-mailovou adresu: pavel.polivka@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecHPQ - Plast, s.r.o.
32 000 - 39 000 Kč




Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.