Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

TŘ z:11/4/2024
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Výhodou může být:
- vysokoškolské vzdělání
- vzdělání v oboru stavebnictví, dopravy, technického směru či veřejné správy
Předpokládá se:
- znalost legislativy vztahující se k vykonávané práci, především
z.č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, z.č. 340/2015 Sb., o registru smluv, z.č.
361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,
z.č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, vše ve
znění pozdějších předpisů
- znalost problematiky územně samosprávného celku
- rámcová znalost stavebního zákona a zákona o veřejných zakázkách
- dobrá orientace na území města
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách)
Výhodou může být:
- orientace v pozemkových mapách, geometrických plánech a ve stavebních výkresech
- zkušenost s investiční přípravou či přípravou liniových staveb
- zkouška vidimace a legalizace nebo zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR
č. 512/2002 Sb.
Vítána praxe v oblasti veřejné správy, správy majetku
- samostatnost, rozhodnost, psychická odolnost - schopnost zvládat stresové situace,
asertivita, zodpovědnost, důslednost a pečlivost v plnění úkolů a termínů, organizační
schopnosti, komunikativnost, ochota dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň
znalostí.
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na stravné, pružnou pracovní dobu.
Bližší informace vč. konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a
náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete
kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608).
Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ
Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz.
Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 30.04.2024 do 13:00 hod., a
to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na
podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104.

Plat od:
24 100 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PŘIHLÁŠKY DO 30. 4. 2024 Szotkowská Leona,
558 340 608


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?