Ostatní úředníci jinde neuvedení

Charakteristika vykonávané činnosti
- příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic (zpracování investičních záměrů z hlediska provozně technického stavu
budov, dopravních staveb a inženýrských sítí, příprava a zajišťování dokumentace
pro stavební povolení, příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce)

Místo výkonu práce Městský úřad Mělník

Pracovní poměr na dobu neurčitou

Platové zařazení a platové podmínky
9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání,
- orientaci v technické dokumentaci a v oblasti stavebních předpisů,
- schopnost přípravy zadání a vyhodnocování projektové dokumentace,
- orientace a schopnost vyhodnocování stavebních a investičních rozpočtů a kalkulací,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost,
- schopnost týmové práce,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Zaměstnanecké benefity 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění, pružná pracovní doba, která umožňuje flexibilitu a vyvážení pracovního a soukromého života, dobré pracovní podmínky a přátelské pracovní prostředí

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky: do 3. 5. 2024 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky
Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou "Výběrové řízení na funkci referentky/referenta investic - NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných př

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení
315 635 184; 131


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.