Charakteristika vykonávané činnosti - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic (zpracování investičních záměrů z hlediska provozně technického stavu budov, dopravních staveb a inženýrských sítí, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce)
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání, - orientaci v technické dokumentaci a v oblasti stavebních předpisů, - schopnost přípravy zadání a vyhodnocování projektové dokumentace, - orientace a schopnost vyhodnocování stavebních a investičních rozpočtů a kalkulací, - velmi dobrá znalost práce s MS Office, - samostatnost, spolehlivost a pečlivost, - schopnost týmové práce, - dobré komunikační a organizační schopnosti, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Zaměstnanecké benefity 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění, pružná pracovní doba, která umožňuje flexibilitu a vyvážení pracovního a soukromého života, dobré pracovní podmínky a přátelské pracovní prostředí
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky: do 3. 5. 2024 - 10:00 h
Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou "Výběrové řízení na funkci referentky/referenta investic - NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných př |